Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 10 augustus 2011

Kadootje

Zondag is mijn tante jarig en aangezien mijn moeder de deur niet uitkan vroeg je mij of ik een doosje chocolade wilde kopen, maarja zomaar ingepakt geven? Nee, daar houden we niet van, dus even een mooie wikkel gemaakt, zodat het wat leuker geeft, dit is het eindresultaat geworden.

1 opmerking:

Jolita zei

Hoi Jolanda,

ben een paar weken op vakantie geweest dus had een aantal van je laatste kaarten nog niet gezien. Wat zijn ze leuk joh! Wat heerlijk dat je de tijd vindt om te freubelen in de zomer. Hier ligt het zo een beetje stil op het moment. Met de kids 2 maanden thuis komt het er niet van om er rustig voor te gaan zitten. Ach, dat is dan al iets om naar uit te kijken richting september :-).

Groetjes, Jolita