Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

donderdag 9 februari 2012

Wedstrijd bij Cards & Scrap

Op onze club Cards & Scraps hebben we een leuke wedstrijd voor de maand februari, maar een kaart met de kleuren die ons clubjasje heeft. Dit is mijn inzending.
.

4 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Hij is mooi.
Groetjes Miranda

marion zei

Wauw wat een schatje is dat Jolanda. Liefs, Marion

Corrie zei

Wat een lief kaartje Jolanda
en wat heb je Teddy Bo mooi ingekleurd zeg

Fijn weekend
Groetjes Corrie

Corrie zei

Wat een super kaart heb je gemaakt groetjes corrie