Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 18 april 2012

Aan de freubel

Gisteren weer een heerlijke dag gehad met een clubmaatje, heerlijk aan de freubel geweest en dit is het resultaat geworden. Deze kaart doet gelijk mee aan de ketting van de Crazy Copics, vind dat ik deze wel door kan sturen. Leuk patroontje, waarvan ik hoorde dat het de wedstrijdkaart van Cards & More was, maarja ik ben daar geen lid meer, maar toch een heel leuk model om te maken. Ik heb een super freubeldag gehad en dit is het eindresultaat geworden

6 opmerkingen:

marion zei

Wauw Jolanda, dat ziet er echt toppie uit zeg ! wauw !! Liefs, Marion

nicolet zei

Is echt een geweldig modelletje! Schitterende kaart!
Groetjes Nicolet

Marianne zei

Wat een leuk kaartje.
liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Marga50 zei

Wauwwww Jolanda wat een hele mooie kaart en je model is erg mooi.!! Groetjes Marga.

Corrie zei

Wat een super lief kaartje Jolanda leuk modelletje
Groetjes Corrie