Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

zondag 3 februari 2013

Nog even gauw een jongenskaart

Laatst nog even gauw een jongenskaart gemaakt.

voor de verjaardag van mijn neefje.

Fijne avond verder.
Liefs
Jolanda

14 opmerkingen:

Linda Timpers zei

Leuk kaartje weer,Jolanda zal je neefje wel blij mee zijn.

Groetjes Linda

Henriëtte zei

Leuke stoere kaart Jolanda.

Liefs Henriëtte

Margreet zei

Geweldig jongenskaartje Jolanda....mooi gekleurd en je hebt leuk papier gebruikt .
XXX Margreet

Chantal zei

wat een stoere kaart is het geworden Jolanda!

Lotte zei

Erg leuk gemaakt Jolanda. Liefs Lotte

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Lieve groetjes Marianne

Joke de Wit zei

Leuk Jolanda.Groetjes Joke

GiBa zei

Lekker stoer!!!!!

Jolara zei

wat ontzettend mooi liefs Joyce

Anita zei

Wat een leuke stoere jongens kaart is dit geworden.

groetjes Anita

jolanda zei

mooie stoere kaart

Jolita zei

erg leuk Jolanda!
groetjes, Jolita

Sylvia zei

wat een lieverd en een inspiratie zeg wouwieee ik wouw dat ik dat had hiahiah
lve groetjes sylvia

Janice zei

Brilliant boys card and fantastic colouring, Jx