Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

woensdag 19 maart 2014

Challenge #115 CCWS

Alweer woensdag.. nieuwe challenge bij Christmas Cards {with sketches}.
Doen jullie weer gezellig mee??? 

Dit is mijn bijdrage geworden.


Sponsor voor deze keer is:

***************************************

Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal weer van maken.

Fijne woensdag allemaal

Groetjes
Jolanda

10 opmerkingen:

Anita zei

Ik vind hem heel leuk geworden, en ik ga weer proberen mee te doen het is weer een leuke sketch en je krijgt ook al vast een mooie voorraad kerstkaartjes en dat is ook wel fijn.
groetjes Anita

Ine zei

een leuke kaart hoor Jolanda.
Xx Ine

Wilma zei

Hele leuke kaart Jolanda! Leuk dat we sponsor zijn bij jouw sketch. Groetjes Wilma

jolanda zei

super leuke kaart

Ina zei

Heel leuke kaart.
Groetjes Ina

Hetty zei

Leuke sketch, Jolanda. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.
Groetjes, Hetty

Odette Moreau zei

Jolanda wat een prachtkaartje weer !
Leuke sketch.... ik ga op onderzoek hoor !
Groetjes, Odette.

Wilma zei

Leuke sketch! Gaaf kaartje, op en top kerst met al dat rood ;)
Liefs, Wilma

Samantha zei

Super cute card love the papers too! hugs me x

Janneke de Jong zei

Wat een mooie kaart Jolanda ..
Leuk met dat rood.