Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

zondag 1 mei 2016

Hobbyjournaal 134

Voor Hobbyjournaal 135 mocht ik aan de
gang met de nieuwe lijn van Precious Marieke.
De lijn heet Flowery... en is zooo mooi...
Prachtige stansen en mooie stempels..
Echt een feestje om mee te werken..




Aankomende week heb ik lekker een aantal dagen vrij....
Mijn planning? Mijn hobbykamer opruimen.....

en dan weer lekker aan de slag....

Fijne week...
Groetjes
Jolanda

3 opmerkingen:

Corrie zei

Ik had het al op FB gezegd Jolanda, ik doe het hier ook nog een keer.
Het zijn schitterende kaarten in prachtige kleuren, jij hebt ze zoals altijd weer héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Joke de Wit zei

Ohh die zijn mooi Jolanda.Gr.Joke

Hennie Kloppenburg zei

Mooie kaarten Jolanda, wat een leuke lijn is dit ook hè?
groetjes, Hennie