Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 29 januari 2017

Van harte

Vandaag heerlijk aan het kleuren
geweest..... wat was dat lang geleden zeg.
Voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine
moet er bijna altijd 3D plaatjes gebruikt worden
en wat mis ik dat kleuren af en toe heel
erg..... Maar omdat de blogkaarten
voor het Hobbyjournaalblog niet meer
gemaakt hoeven worden heb ik weer
wat meer tijd voor ander soort kaarten.

Onderstaande kaart is het resultaat
van gewoon lekker freubelen zonder opdracht.

Heerlijk, wat heb ik er van genoten.


Ik wens jullie verder een goede week toe...
veel succes met plannen en bezigheden.

Liefs
Jolanda

1 opmerking:

Joke de Wit zei

Mooi ingekleurd Jolanda prachtig kaartje Geworden.Gr.joke