Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 27 oktober 2011

Kerstkaart



De zoveelste kerstkaart voor dit jaar, het gaat goed, ben bijna klaar dus kan er nog een aantal extra maken. Deze papiertjes zijn van het Kruidvat net al de brad die ik heb gebruikt. Het is mooi papier met echt een mooie rode kleur.

3 opmerkingen:

Jolita zei

Leuke kaart Jolanda! Wauw, bijna klaar. ik moet nog beginnen, als dat maar goed komt, lol.

Groetjes, Jolita

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hartstikke mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Corrie zei

Wat een lief kaartje Jolanda
heerlijk dat je bijna klaar bent.
Fijn weekend
Groetjes Corrie