Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 16 juni 2012

Voor mijn ouders

Vandaag met de feestschets van Scrap & Stempel bezig geweest.
Ik heb hier gelijk een kaart voor mijn ouders
van gemaakt. Maandag is het 55 jaar geleden dat
zij zijn getrouwd, geen groot feest dit jaar door omstandigheden
maar morgen gaan we heerlijk op de koffie, en ik wilde
toch iets voor ze maken, dus deze kaart is geworden.


Hele fijne middag verder en ik ga nog even met een nieuw project beginnen.
Groetjes en bedankt voor je bezoek.
Jolanda


9 opmerkingen:

marion zei

Wat een schitterend kaartje Jolanda. liefs, Marion

Esther zei

Zeker een hele leuke kaart geworden.
gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.

Groetjes Esther

Marianne zei

Hij is hardstikke leuk Jolanda.
liefs, Marianne

Marga50 zei

Wauwwwww Jolanda wat een hele mooie kaart heb je gemaakt voor je ouders. hier zullen ze wel blij mee zijn. Groetjes Marga.

Amanda zei

Wauw geweldig kaartje Jolanda!

liefs Amanda

Jolita zei

Wat een prachtige kaart Jolanda!
Van harte gefelicicteerd voor je ouders en een gezellige dag samen morgen. Wat een supermijlpaal.

Volgens mij ben ik al even niet meer op je blog geweest, ik zie allemaal kaarten die ik nog niet gezien heb. mooi allemaal hoor!

Lieve groet,
Jolita

arjette zei

Wat een geweldig mooi kaartje, schitterend!!! Wat hebben we een hoop geleerd van Wenda hè, je kleur werk is super!!!
Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en een gezellige dag morgen!

gr. arjette.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Gefeliciteerd met je ouders. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Corrie zei

Hoi Jolanda
Gefeliciteerd met met het 55 jarig huwelijk van je ouders, wat een prachtige kaart heb je voor hun gemaakt, dat zal zeker gewaardeerd worden.

Groetjes Corrie