Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

dinsdag 17 juli 2012

Sportmaatje

Morgenavond ga ik weer sporten en mijn sportmaatje
heeft daarna vakantie, maar omdat ik altijd met haar
mee mag rijden heb ik dit gemaakt voor haar als
bedankje.


Een tag gemaakt en deze bevestigd aan een band
rondom de verpakking.
Zo leuk om een tag te maken, wha, heb
de smaak te pakken.

Bedankt voor jullie bezoekje.
Jolanda



8 opmerkingen:

arjette zei

Wat ontzettend leuk!!! Lief kadootje!

gr. arjette.

Lotte zei

Heel erg leuk gemaakt Jolanda. Een leuk cadeau zo! Liefs Lotte

Wilma zei

Wat een gave tag!!
Superleuk kadootje, hoor!
(Bij mij rolt de tag (stans) van Tim Holtz deze week door de brievenbus...ik vond 'em zo gaaf, dat ik 'em besteld heb, dus ik kan ook aan de tags!!)
Liefs, Wilma

marion zei

Wat een prachtig kadootje !! Liefs, Marion

Marianne zei

Wat leuk gedaan !
Liefs, Marianne

Amanda zei

lief kadootje en mooie tag!

liefs amanda

Corrie zei

Wat heb je dat leuk gedaan Jolanda
dat zal ze vast heel leuk en....lekker vinden;)

Groetjes Corrie

Pysselbus zei

Stunning!! Love the cute little Tilda and all the embellishments...

Hugs
Linda