Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 25 augustus 2012

Eindelijk weer eens .....

Heerlijk aan de freubel geweest, het is
gelukkig niet meer zo warm als vorige weer,
dus heb ik weer heelijk op mijn eigen stekkie
gezeten en ben heerlijk aan de freubel
geweest.
Dit is het resultaat geworden:
 
Fijne zondag morgen, het wordt weer
echt freubelweer heb ik begrepen, dus ik
kan mijn achterstand een
beetje inlopen.
 
Groetjes en leuk dat je langs bent geweest
Jolanda


3 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Jolanda
heel veel freubel plezier toegewenst

Groetjes Corrie

arjette zei

Wat een lief kaartje!!

gr. arjette.

Amanda zei

Een schatje Jolanda!

liefs Amanda