Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 5 augustus 2013

Leuk nieuws

Afgelopen weekend zo'n leuk nieuws gehad... Ilonka heeft gevraagd of ik DT-lid
wil worden bij haar blog: Cheerful Sketches Challenges. Daar hoefde ik natuurlijk 
niet al te lang over na te denken... Ja, erg leuk... Dus vanaf vandaag mag ik ook 
mijn bijdrage leveren aan dit leuke blog, dus houd je van kaarten maken aan de 
hand van een sketch... aarzel dan niet maar doe gezellig mee..


Vandaag gaat de nieuwe challenge #2 van start en hij loopt van 05-08-2013 
tot 31-08-2013, zie onderstaand bericht:


Ladiesssss wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met 
onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je 
project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt..... dat is alles, 
simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen 
en we zijn uiteraard heel erg aagje wat voor moois jullie gaan maken.....

SKETCH #2


Halverwege de maand hebben we een reminder en dan zal ik mijn kaartje ook laten 
zien... dus nog even geduld  19 augustus... 

Neem een kijkje op het blog om te zien wat team A gemaakt heeft aan voorbeelden 
en doe gezellig mee. 

Sponsering is dit keer DOE @ DING


Succes dames!

Groeten en een fijne dag
Jolanda

7 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Jolanda welkom in het team hoor.
Heel veel plezier bij ons. En whow we zijn reuze benieuwd waarmee je ons gaat verassen.

Liefs, Ilonka

Henriëtte zei

Gefeliciteerd Jolanda, superleuk voor je.

Groetjes Henriëtte

Ine zei

Wat leuk Jolanda! Gefeliciteerd!

Ine zei

Wat leuk Jolanda! Gefeliciteerd!

dorien zei

wat leuk Jolanda gefeliciteerd

nicolet zei

Leuk Jolanda, gefeliciteerd!!

Anita van Merode zei

Super leuk dat je gevraagd ben. En gefeliciteerd. Je maakt dan ook erg mooie kaarten. Net wat rond gesnuffeld bij je. En volger geworden. Misschien heb je ook even zin om bij mij langs te komen? Altijd welkom.
Groetjes Anita