Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 22 januari 2014

Challenge #107 Christmas Challenges {with sketches}

Vandaag weer een nieuwe challenge bij 
Christmas Challenges {with Sketches}.
De sketch is deze keer gemaakt door Eemeli, 
en dit is wat ik er van gemaakt heb.


Neem eens een kijken op het blog en doe gezellig mee... 
we hebben weer een leuke sponsor, en deze keer is dat

Photobucket

Het stempeltje dat ik gebruikt heb komt 
uit hun webwinkel, net zo als de tekststempel.

Hele fijne dag allemaal verder en bedankt voor je bezoek.

Groeten
Jolanda





5 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Corrie zei

Hallo Jolanda
Prachtig is je kaart, nu wij nog, het Maja papier staat er prachtig bij, mooi gekleurd helemaal toppie.
Lieve groetjes,Corrie

Margreet zei

Prachtig kaartje Jolanda...mooi gekleurd!
xxx Margreet

Henriëtte zei

Leuke kaart Jolanda, handig ook om restjes mee op te maken.

groetjes Henriëtte

Wilma zei

Leuk gedaan Jolan!