Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 31 mei 2014

Uiltjes......

Vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwe
uiltjes van Marianne Design.
Deze uiltjes heb ik gestanst uit vilt.....
zo leuk om te doen en weer eens een keer heel iets anders.

De onderdelen zijn uit verschillende kleuren vilt
gestanst en dit heb ik op elkaar geplakt.

  

Dan heb je twee heel mooie uiltjes om een kaart
 mee te maken. Ik heb een kaartje gemaakt voor een 
 6-jarige, dus getal 6 heb ik ook uit vilt gestanst.


En omdat ik toch zo leuk met het stansen uit vilt
bezig was heb ik gelijk een oudere mal van Marianne Design
gebruikt om nog twee mooie bloemen te stansen.


Dit alles heeft geleid tot onderstaande kaart, 
het designpapier is ook van Marianne Design en de
grote ronde stans is een wat oudere van Joy!.


De volgende produkten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

COL1357 Collectables snijmallen Family Owl  COL1316 Collectables snijmallen Flower   COL1347 Collectables snijmallen + stempels Numbers   PB7045 Pretty Papers bloc Fresh Flowers   6003/1003 Noor! A. Snij- embossingmal Rond 3

Een berichtje wordt weer met veel plezier gelezen.
Heel fijne dag verder en alvast een fijn weekend.

Groetjes
Jolanda

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

wat zijn ze leuk die vilten uiltjes
je hebt er een hele leuke en vrolijke kaart van gemaakt

groetjes Corrie

Margreet zei

Wat prachtig de bloemen en uiltje van vilt.
Groetje Margreet

Hennie Kloppenburg zei

Het kaartje is binnen en is lekker "aaibaar" heel leuk voor kinderen.
groetjes, Hennie

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Jolanda.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart Jolanda, super met dat vilt.
Liefs van Anita