Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 9 augustus 2014

Hoera......

Vandaag weer een kaartje van mij op het blog van Kreatrends.
Ik vond het wel leuk om deze keer eens een tag
te versieren met een ingekleurde stempel.
Het zijn maar liefst 2 ingekleurde stempels geworden,
want ze pasten zo leuk bij elkaar.


De berenstempel met het muisje is van Wild Rose Studio en 
de beertjes in een rijtje zijn van Joy. Ze zitten in hetzelfde
pakket als de kleine beertjesstempels die ik gebruikt
heb bij mijn vorige kaart voor het blog van Kreatrends.


De beertjes op een rij zijn ingekleurd met Prisma Potloden, 
daarna gemat op dessignpaper. Achter dit stukje dessignpapier
heb ik een kantje verwerkt, net als in het gaat bij de
tag, hier zit ook een bedel bij verwerkt.


Het beertje is ook ingekleurd met Prisma Potloden en gemat op
een cardstock. Van dezelfde kleur cardstock heb ik nog
een hartjesballon is een speciale uitgave van Marianne Design.


De HOERA-stempel is van oudere Noor!Design en is ook weer
gemat op een stukje dessignpapier. Verder heb ik het geheel met
plakparels afgewerkt.

De volgende produkten komen uit de webwinkel van Kreatrends:

Color Core cardstock Aegean   CL301 Clear stempel Teddy and Mouse    6410/0319 Joy! stempel beren in rij   41091 Gehaakt kant wit 19 mm   

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie op hebben gedaan
en een berichtje wordt met veel plezier geleen.

Groetjes
Jolanda





6 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
en leuke stempels
Groetjes Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schattig kaartje.
groetjes Anita

Margreet zei

Wat een gave tag, Jolanda...die rand beertjes met het kant er bovenuit is heel erg leuk!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Hetty zei

Wat een prachtige tag. Echt een schatje. Wat een werk al dat inkleuren!!
Groetjes, Hetty

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Jolanda, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een schattig kaartje,ik heb het al bewonderd bij Kreatrends en ik ben er helemaal weg van ! Wat een leuke stempeltjes zijn het toch ... Knap hoor hoe jij ze verwerkt hebt !
Groetjes, Odette.