Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 14 december 2014

Hobbydots .....

Bij de Hobbyzine zat een leuke goodybag, met daarin
alle produkten voor het maken van drie kaartjes.
Dit is een van de kaartjes, gemaakt met Hobbydots.
Dit doe ik eigenlijk nooit, maar het was erg
leuk om een keer te proberen. 
Verder de kaart nog voorzien
van een mooie strik, dat maakt de kaart af.


Bedankt voor jullie bezoekje.
Een berichtje wordt met veel plezier gelezen.
Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er leuk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

Hij is mooi Jolanda
de strik maakt het helemaal af

Groetjes Corrie