Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 17 maart 2016

De lente................

komt er aan... als het goed is...
Vorig weekend en begin deze week heerlijk
een paar dagen van het zonnetje genoten.
Laat maar komen hoor....
Ik ben er klaar voor......

Gisteren heeft deze kaart op het blog
van Hobbyjournaal gestaan.
Daar kun je de benodigdheden
en de werkbeschrijving vinden
van deze kaart.


Verder wens ik jullie een heel fijne
dag en wie weet krijgen we wel weer'
zo'n heerlijk weekend met veel zon.

Groetjes
Jolanda

Geen opmerkingen: