Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 17 mei 2014

Gorjuss.......

Vandaag een kaartje met een Gorjuss-stempel,
The Collector..... ze blijven zoooo leuk..
De kaartje is weer gemaakt voor webwinkel Kreatrends.



Eerst heb ik papier uitgezocht wat ik wil gebruiken en dat is 
het mooie papier geworden van Studio Light... Prachtige kleuren
en heel fijn om te mee te werken.
Daarna het stempeltje gestempeld en ingekleurd
met mijn copics.

Studio Light heeft ook prachtige knipvellen van 
de lijn Tres Chic die uit dezelfde lijn komen met daarop allerlei
vintage plaatjes. Deze heb ik uitgeknipt en ook verwerkt
op mijn kaart.



Daarna een nieuwe stans van Marianne Design uitgeprobeerd.
Deze stans heeft hele mooie vlinders die je ook weer
prachtig kunt verwerken op je kaart.. 

Om de gaatjes in de hoekjes op de kaart op te vullen heb ik het
mooie hedrastanjes van Marianne Design voor de hoekjes gebruikt.
Ook hier heb ik weer cardstock voor gebuikt.


Om het geheel af te maken heb ik de losse hartjesstempels die bij
de Gorjuss-stempel zitten, gestempeld op het Studio Light papier.

Hieronder zie je nog even de produkten die uit de webwinkel van 
Kreatrends komen, met gelijk een rechtstreekse link.


GOR907114 Gorjuss stamps The Collector CR1267 Craftables snijmal Butterfly  CR1253 Craftables snijmallen Ivy Corners  SC154 Basispapier dubbelzijdig A4 Shabby Chic  SC155 Basispapier dubbelzijdig A4 Shabby Chic

Hele fijne dag verder allemaal
en erg leuk dat jullie weer langs zijn geweest.

Groeten 
Jolanda


3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Jolanda en wauw hoe mooi heb je dat haar ingekleurd, super.
Liefs van Anita

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een prachtig kaartje ... super mooie combinatie en het stempeltje is geweldig mooi ingekleurd. Knap weer !

Groetjes, Odette.

Wilma zei

Deze is ook gaaf, zeg!!
Zie je woensdag...gezellig :))
XX