Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 7 mei 2014

With love......

Vandaag weer een vrolijk verjaardagskaartje voor
het blog van 123Scrapping.... met de kleuren 
oranje en groen, het is prachtig papier van Teresa Collins....
Zo mooi en het past perfect bij elkaar...
Onderstaand kaartje heb ik er mee gemaakt.
Een basiskaart van wit cardstock, daarop dessignpapier
verwerkt, samen met de embellisments die je uit kunt
drukken en makkelijk kunt gebruiken op je kaart.

 
Ik heb de vlaggetjes uitgedrukt en de letters HOERA uitgestanst
uit een stans van Noor!Design, deze letters heb ik geplakt op 
de vlaggetjes en er een mooi lijntje mee gemaakt 
aan een touwtje.


De tag is ook uit het uitdrukvel.. en heeft een mooie tekst.


Het olifantje van Wild Rose is weer gekleurd met 
Spectrum Noir Markers.

Dit zijn de kleurnummers die ik heb gebruikt:
  • Olifant: BG4, BG2 en BG1
  • Oren: CR3 en FS8
  • Boek: IG3, IG2 en IG1, EB2, EB1 en PP3
  • Kado: TN4, TN3, OR3, TN2 en OR2
  • Strik: JG3, GT3, GT2 en GT1
Dit zijn de spullen die uit de webwinkel van 
123Scrapping afkomstig zijn:
Jolanda

6 opmerkingen:

Zw@@n zei

Wat een lieffie, Jolanda! Mooi gekleurd en dat papier is prachtig. Liefs, Wilma

Corrie zei

wat een super leuk en vrolijk kaartje is dit, schitterend die kleuren

groetjes Corrie

Hetty zei

En of dit een vrolijke kaart is!! Prachtig papier en de stempel is weer mooi ingekleurd.
Het is een heel leuk geheel.
Groetjes, Hetty

jolanda zei

hele mooie kaart

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda, wat een liefie zeg ...
Prachtig scrappapier, heel leuk stempeltje en het geheel weer tot in de puntjes afgewerkt ... top weer !
Groetjes, Odette.

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Wat een leuke kaart is dit geworden. Groeten Trijntje