Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

dinsdag 16 december 2014

Borduurwerkje....

Hierbij laat ik jullie het tweede kaartje
zien wat ik gemaakt heb met de goodybag die
bij de nieuwste Hobbyzine zat. 
De kaart was al geprikt, het borduurgaren
zat er ook bij, dus je kunt gelijk gaan de gang.

Ik ben zeer tevreden over deze kaart
en wat is het leuk om af en toe 
een broduurkaart te maken.


Bedankt voor jullie bezoekje.. Een heel fijne dag verder
en een berichtje achterlaten wordt zeer
op prijs gesteld.

Groeten
Jolanda

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Ben het nu ook aan het borduren.
Groetjes Margreet

Ghea zei

Leuke kaart met een prachtige geborduurde rand toppie!!!!
Liefs Ghea

Gaby Dierx zei

Mooi in het roze!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joke de Wit zei

Prachtig Jolanda.Groetjes Joke