Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 17 december 2014

Zomaar.....

Vandaag geen kerstkaart meer,  maar voor
de verandering een vrolijk en kleurrijk kaartje.
Het lijkt wel een voorjaarskaartje, zo 
heerlijk fris zijn de kleurtjes van het papier
van Wild Rose Studio, Icing on the Cake.


Het stempeltje is van Me to You, het hekje is een 
stansje van Precious Marieke en verder heb ik
de Templates van Hot off the Press gebruikt
voor het maken van een mooie achtergrond.


De Spectrum Noir Markers die ik gebruikt heb zijn:
  • Beer: BG5, B4, BG3, BG2 en BG1
  • Snuit: BG6 en CR3
  • Hoed: CG3 en CG2
  • Rand: BT3
  • Stippen: PP5
  • Strik: IG1
  • Vlinder: PP5, PL1 en IG1
  • Tag: BT3, PL1 en IG1
De volgende gebruikte produkten komen uit 
vinden, bedankt dat je even langs kwam.

Heel fijne dag.
Groeten
Jolanda


1 opmerking:

Corrie zei

Oooo ik vind deze kaart helemaal leuk Jolanda, ook weer prachtig gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie