Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

maandag 5 januari 2015

Enjoy.....

Ik wil jullie graag een kaartje laten zien dat ik gemaakt 
heb voor de club Vintage Kaarten. Ik heb de sketch
ontworpen, zodat leden mee kunnen doen aan deze 
wedstrijd en natuurlijk moet er dan ook een voorbeeldkaart bij.

Dit is mijn kaartje geworden.


Dus ben je lid van Clubs en houd je van de vintage-stijl,
kom dan eens kijken op deze club, wie weet heb
je wel zin om lid te worden.

Heel fijne dag allemaal
en een berichtje vind ik erg leuk om te lezen.

Groeten
Jolanda

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Romantisch mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Corrie zei

Prachtig Jolanda, echt helemaal vintage.
Lieve groetjes,Corrie

nicolet zei

Wat een mooierd weer Jolanda!
Groetjes Nicolet