Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 10 januari 2015

Veel geluk.....


Vandaag hier een kaartje dat je kunt zien op 
het blog van Kreatrends. Het is een kaartje geworden 
met de spullen van de nieuwe Playful Winter lijn van
Yvonne Creations en een tekststempel van Marianne Design.


De kleuren uit de paperpack van deze lijn
kun je erg mooi combineren met paars en blauw.
De stempel heb ik ingekleurd met
inkt op waterbasis.


Het raster heb ik bijgeknipt tot het formaat dat 
ik graag wilde gebruiken. Na het opplakken heb 
ik nog een aantal plakparels erop verwerkt 
zodat dit raster wat meer in het oog springt.


De onderstaande produkten heb ik gebruikt
voor het maken van deze kaart:


YC-SC-10004 Scrapkarton linnen - Playful Winter  YCD10015 Snijmal Trellis Frame - Playful Winter  YCCS10001 Clear stempel Playful Winter  CS0882 Clear stempel tekst Veel geluk  

Bedankt voor je bezoekje en 
een berichtje wordt met veel plezier gelezen.

Groeten en een heel fijne dag.
Jolanda


2 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaartjes en mooie tinten.
Groetjes Margreet

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Mooie kleur, erg leuke kaart Jolanda
grtjs, Emma