Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 11 februari 2015

Auto vintage.....

Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien, waar
alleen maar stempels op gebruikt zijn. 
De stempelset is van ScrapBerry's en zijn
erg leuk, AutoVintage.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Echo Paper.
Een stoere lijn die zeer geschikt is voor 
mannenkaarten.


Heerlijke kleuren en als je hier bruin/grijze
stempelinkt bij gebruikt wordt het heel mooi.
Zelf vond ik zwart een beetje te hard overkomen,
vandaar dat ik voor een bruin/grijze kleur gekozen heb.
Verder nog een paar klein plakparels om
de kaart af te maken.

De volgende spullen komen uit de webwinkel van 123Scrapping:

Heel fijne dag allemaal, leuk dat
jullie langs zijn gekomen.

Groeten
Jolanda



6 opmerkingen:

Ine zei

Heel mooi!!

Richtsje zei

Leuke stoere mannenkaart Jolanda! Mooie kleuren met details die er prima bij passen!

Groetjes Richtje

Trijntje zei

Hoi Jolanda. Prachtig deze mooie mannenkaart. Groeten Trijntje

Giny zei

Een lekkere stoere mannenkaart!!!

Lieve groet Giny

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Jolanda.Groetjes Joke

Malika zei

Heel mooi vintage kaart

Malika