Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

zaterdag 28 februari 2015

Hobbyjournaal 120

Vandaag deze kaartjes die ik mocht maken
met de nieuwe lijn van Yvonne Creations,
Smiles, Hugs and Kisses.

De eerste is een geboortekaartje.


De tweede is een doopkaartje.


In deze lijn zijn verschillende knipvellen uitgebracht
voor onder andere geboorte, dopen en adoptie.

Groetjes en een heel fijne zaterdag,
Jolanda

4 opmerkingen:

trijntje zei

Hoi Jolanda.jij hebt ook leuke kaarten gemaakt met deze leuke materialen.groeten Trijntje

Giny zei

wat een schatjes zijn het , Jolanda.
En wat is je kerkje leuk ;-)

Lieve groet Giny

Odette Moreau zei

Jolanda wat een lieve kaartjes. Ja ik vind de knipvelletjes ook geweldig mooi! Knappe kaartjes weer !
Groetjes, Odette.

Corrie zei

Hallo Jolanda
wat een mooie kaartjes

groetjes Corrie