Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 28 februari 2015

Hobbyjournaal 120

Vandaag deze kaartjes die ik mocht maken
met de nieuwe lijn van Yvonne Creations,
Smiles, Hugs and Kisses.

De eerste is een geboortekaartje.


De tweede is een doopkaartje.


In deze lijn zijn verschillende knipvellen uitgebracht
voor onder andere geboorte, dopen en adoptie.

Groetjes en een heel fijne zaterdag,
Jolanda

4 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Jolanda.jij hebt ook leuke kaarten gemaakt met deze leuke materialen.groeten Trijntje

Giny zei

wat een schatjes zijn het , Jolanda.
En wat is je kerkje leuk ;-)

Lieve groet Giny

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een lieve kaartjes. Ja ik vind de knipvelletjes ook geweldig mooi! Knappe kaartjes weer !
Groetjes, Odette.

Corrie zei

Hallo Jolanda
wat een mooie kaartjes

groetjes Corrie