Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 8 maart 2015

Veel geluk


Vandaag een kaartje dat op het blog van Kreatrends
heeft gestaan.. heerlijke vrolijke kleuren....
Laat het voorjaar maar komen.

Met een basiskaart begonnen, daarop een cardstock,
dan designpapier. Verder de nieuwe Vintasia lijn 
met stansen van Nellie Snellen als achtergrond.
Verder het bankje van Noor!Design, daar kun
je altijd erg leuk een stempeltjes van een poppetje
op laten zitten.


De slingerstans van Marianne Design kun je zo leuk gebruiken
met oude restjes papier kun je de vlaggetjes mooi opvullen,
Als je dit met verschillende kleuren doet, kun je dit 
precies laten matchen met de overige kleuren van je kaart.


Naast het bankje heb ik de tekststempel van Marianne
Design gebruikt, eerst gestempeld, toen gestanst en 
daarna gemat met cardstock. Een mooie bloementoef
erbij en je kaart is klaar.


De onderstaande produkten komen uit de webwinkel

VIND004 Vintasia Dies round frame with hearts    6002/0191 Snijmal Noor! FLoral Flourishes  bankje  LR0329 Creatables snijmal Flags  CS0882 Clear stempel tekst Veel geluk 

Bedankt voor je bezoekje.... maar er een fijne 
avond van en een berichtje wordt
met veel plezier gelezen.

Groeten
Jolanda

6 opmerkingen:

Giny zei

Wat een schattig , lief kaartje.
Ik vind de kleurtjes erg mooi die je hebt gebruikt.

Groetjes Giny

Piuma zei

Jolanda, wat een mooie kaarten staan er weer bij !! echt heel fijn !!

Joke de Wit zei

Heel lief kaartje Jolanda.Groetjes joke

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Leuke kleurtjes
Groetjes Margreet

Creaniek zei

Wauw, mooie kaart en ook leuke kleuren zeg!
Monique xx

Corrie zei

Schitterend kaartje
prachtig die kleuren

Groejtes Corrie