Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 9 april 2015

Romance

Vandaag een kaartje wat ik gemaakt heb met de 
nieuwste lijn van Precious Marieke. Hebben jullie
hem al gezien? Ik vind het prachtig. 
Een romantische lijn met een vintage
uitstraling.. Super om te werken.

Alles pas perfect bij elkaar, zo is kaarten 
maken toch een feest.


Wat heb ik gebruikt uit de lijn:

Verder heb ik van alle onderdelen
de randjes bewerkt met inkt.

Dit alles heb ik gecombineerd met CardDeco
Linnenkarton Cappuccino.
Verder bloemen en een kantje om de kaart
af te maken.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, bedankt
voor je bezoekje en een berichtje wordt
met veel plezier gelezen.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Wilma de Korte zei

Wat een prachtig kaartje, weer helemaal in jouw stijl ;)
Fijn weekend!
Liefs, Wilma

Giny zei

Wauw, hij is prachtig Jolanda!!!!

Groetjes Giny