Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 19 april 2015

Romance......

Een kaartje wat ik gemaakt het met de nieuwe
lijn Romance van Precious Marieke.
Het is een prachtige lijn met een vintage-achtige
uitstraling waar je prachtige kaarten mee kunt maken.


Ik heb de stempel ingekleurd met Distress Inkt en de roze kleur
heb ik de boventoon laten voeren op deze kaart.


Kleuren die ik gebruikt heb zijn: Suger Spun, Tea Dye, 
Vintage Photo, Bundle Sage en Forest Moss.


Bij de clearstempels zitten ook prachtige
teksten, zoals je hierboven kunt zien.


Het mooie prieeltje kun je heel goed gebruiken
om het geheel helemaal af te maken.

Spullen die uit de webwinkel komen
van Kreatrends:

PM10028 Snijmal Precious Marieke - Romance - Gazebo  PM10030 Snijmal Precious Marieke Romance - Climbing roses   PMCS10003 Clear stempel Romance Precious Marieke  PMPP10005 Paperpack Precious Marieke Romance

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest om te
kijken wat ik heb gemaakt... wie weet tot de 
volgende keer.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Giny zei

Prachtig kaartje in hele mooie kleuren.
groetjes Giny

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Jolanda.Groetjes Joke