Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten.... Ik vind het inkleuren van stempelafdrukjes met Copics, Spectrum Noir Markers, Distress Ink of PrismaPotloden erg leuk om te doen. Verder mag ik meewerken aan het Hobbyjournaal en de Hobbyzine, waar ik weer met heel andere technieken aan de gang mag gaan. Ook mag ik een bijdrage leveren aan het blog van Hobbyjournaal. Ook mijn DT-werk voor Kreatrends is erg leuk om te doen... Naast mijn baan bij een ingenieursbureau voor 3,5 dagen is mijn week dan ook gevuld met het zorgen voor mijn gezin en het uitoefenen van de leukste hobby die er is, namelijk kaarten maken.

zondag 6 januari 2013

Afgelopen dagen

heb ik heerlijk vakantie gehad en ben
lekker aan de freubel geweest!!!
Voor de club Scrap & Stempel heb ik
deze wedstrijdkaart gemaakt.
 
Vandaag mijn laatste vakantiedag, morgen
weer aan het werk ....
Hele fijne zondag en veel
plezier met jullie plannen.
 
Liefs Jolanda


10 opmerkingen:

Plony zei

Schitterende kaart en wat een geweldige kleurencombi......heeeeeel mooi!
Liefs Plony

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Jolanda
Groetjes Corrie

Corrie zei

Ik moet bij jou altijd even langer kijken Jolanda, je hebt weer zo prachtig gekleurd,ook weer héél mooi papier gebruikt met leuke details, jij hebt het echt in je vingers hoor, het is een beauty van een kaart.
Lieve groetjes Corrie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een plaatje.
Groetjes Miranda

Marga50 zei

Hoi Jolanda,wat een pracht van een mooie kaart heb je gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

scrapfertier zei

Heel mooi Jolanda.
Leafs Tietje.

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Chantal zei

Wauw meis, hij is geweldig mooi! Lieve groetjes chantal

Emma zei

Soo sweet, heel erg leuk kaartje en nog dikke proficiat met je gewonnen workshop van Pan Pastels, een zeer mooi Nieuwjaarscadeauxtje he
Grtjs, Emma

Jolita zei

Prachtig Jolanda! Het papier is van kleur één van mijn favorieten en het gehaal is geweldig.
Groetjes, Jolita