Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 9 januari 2013

Themakaartje

 Op onze club Scrap en Stempel zijn we dit jaar beginnen 
met een themawedstrijd, deze loopt het hele
jaar door, met elke maand een ander thema. 

Het thema voor de maand januari is: Valentijn.

Dit is het kaartje wat ik daar voor gemaakt hebt:

Gekleurd met Distress Ink, papier is van Do Crafts.

Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag verder
Liefs
Jolanda

8 opmerkingen:

Jolita zei

Oooooh, wat een leukerdje! Helemaal super en helemaal Valentijn :-)
Groetjes, Jolita

Corrie zei

Prachtig gemaakt Jolanda, mooi papier heb je gebruikt, je stempel afdrukje zegt al genoeg, je kaart is weer schitterend.
Lieve groetjes Corrie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Leuk stempeltje
Groetjes Margreet

arjette zei

Wat een lief kaartje, super zeg!!!!

gr. arjette.

Chantal zei

Hij is echt berencute jolanda!!! Wat een dotje! Lieve groetjes, Chantal

jolanda zei

mooi kaartje

Anoniem zei

Zo'n lieve kaart!
Groetjes, Myriam

Trijntje zei

Wat maak je prachtige kaarten Jolanda. IK ga je volgen. IK ben nog niet zo bezig met het stempelen. Ik vind het wel erg leuk. Maar de tijd.... en keuzes maken. Groeten Trijntje