Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 27 januari 2013

Kaartje gemaakt sketch van CM

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, 
erg leuk dat jullie mij gevonden hebben en dat
jullie volger zijn geworden, dat waardeer ik zeer.

Dan nu over mijn kaart van vandaag.
Op de club van de Crazy Meiden hadden 
ze vandaag een sketch en omdat het 
niet zulk mooi weer was, hihi, ben ik
daar vandaag mee bezig geweest.
Dit is het resultaat geworden:

Het was een leuk sketch om te maken.
Fijne zondagavond allemaal

Liefs
Jolanda

11 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart en wat kan je prachtig kleuren zeg!

Groetjes Henriëtte

Joke de Wit zei

Mooi Jolanda,je hebt er een leuk kaartje van gemaakt.Groetjes Joke

Astrid zei

Wat een ontzettend mooi kaartje Jolanda, prachtig !

Liefs Astrid

Lotte zei

Dat ziet er weer super uit Jolanda. Erg mooi gemaakt. Liefs Lotte

Marianne zei

Ziet er heel goed uit Jolanda.
Lieve groetjes Marianne

Chantal zei

Wauw Jolanda, je kaart is toppie meis! Prachtig papier ook! Lieve groetjes, Chantal

jolanda zei

prachtig kaartje in leuke kleurcombinatie

Hennie Kloppenburg zei

Leuke kaart zeg, alvast voor Valentijn!
groetjes, Hennie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Linda Timpers zei

Mooie kaart hoor...super mooi gedaan !!!!

Groetjes Linda

Jolanda zei

Heel mooi kaartje geworden en je kleuren zijn ook al zo,n mooie combi.

Groetjes Jolanda