Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 24 oktober 2012

Een nieuwe ...

Even een kaartje
tussendoor, hihi, ben wel
aan de freubel maar heb weining
tijd om alles te laten zien
 
Heb ik gemaakt voor
mijn vriendin met wie is samen
naar Doe Maar ben geweest
vorige week.
 
Liefs en fijne dag
Jolanda


9 opmerkingen:

Marianne zei

Heel leuk gedaan deze kaart.
Liefs, Marianne

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
Groetjes Margreet

Jolita zei

Wat is ie leuk!! Het blijft mooi papier hè.
Groetjes!

marion zei

wauw schitterend, liefs, Marion

Corrie zei

En heb je genoten van Doe Maar Jolanda,of zijn het echt ouwe mannetjes? Geintje,maar de mannen zijn wel een paar jaartjes ouder inmiddels.
Wat zal je vriendin blij zijn met deze prachtige creatie, wat kan je het toch goed,super.
lieve groetjes Corrie

sandra_w zei

Heel gaaf Jolanda!!

San x

nicolet zei

Hey Jolanda, dit is weer een superleuke label!!
Liefs Nicolet

Wilma zei

Gave tag,Jolanda!!
Liefs, Wilma

arjette zei

Wat super leuk zeg!!!!!
Gaaf was Doe Maar hè!! Ik ben zaterdags geweest, de eerste van de 4, wat hebben we genoten, het was geweldig!!!!

gr. arjette.