Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 14 oktober 2012

Herfstkaart

Deze kaart gemaakt voor de herfstketting
van Cards & Scraps.
Ook wil ik meedoen met de challenge bij
Hobbyshop Favoriet.
 
Ik freubel gauw weer verder.
Fijne middag en tot de volgende keer.
 
Liefs Jolanda


11 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
Groetjes Margreet

jolanda zei

je kaartje ziet er super mooi uit.

Wilma zei

Superleuk herfstkaartje!
Heerlijke kleuren en wat heb je Tilda geweldig ingekleurd!!
Ben benieuwd naar je volgende kaartje :-)
Liefs, Wilma

Corrie zei

Wat een gaaf kaartje Jolanda
die tilda is ook zo leuk

Groetjes Corrie

nicolet zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Jolanda! Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van Hobbyshop Favoriet.
Groetjes Nicolet

Corrie zei

Wauwerdiewauw Jolanda, wat een schitterend kaart heb je gemaakt,Tilda lekker op de scooter,wat een gave kleuren heb je gebruikt,prachtig papier,het is weer smullen hier op je blog.
lieve groetjes Corrie

Unknown zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk dat je met de challenge van Hobbyshop Favoriet meedoet, heel veel succes!!

groetjes Betina

arjette zei

Wat een super leuk kaartje!!!

gr. arjette.

Marianne zei

Wat een mooi kaartje is dit.
Liefs, Marianne

Chantal zei

Wat een topkaartje weer Jolanda!

Marga zei

Wat een mooi kaartje , leuk dat je meedoet met de wedstrijd.

Groetjes Marga