Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

donderdag 25 oktober 2012

Freubeldag

Gisteren een freubeldag
gehad met Gerrie en Janine,
Zo lekker om samen aan de freubel te zijn.
We hebben een schudkaart gemaatk.
Haha, was voor mijn ongeveer 15
jaar geleden dat ik deze al eens heb gemaakt.
Dit is het eindresultaat
 
Fijne avond!
Liefs
Jolanda


13 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie kaart Jolanda !
Ik ben afgelopen week ook eens aan de 'schudkaart' gegaan. Het is inderdaad leuk om te doen.

Groetjes, Marjan

Zw@@n zei

Wat een mooie schudkaart, Jolanda. Mooi papier en Tilda heb je prachtig gekleurd. Liefs, Wilma

Plony zei

Het resultaat mag er weer zijn hoor meis....wauw, wat een bjoetie!!!!
Liefs Plony.

jolanda zei

super mooi kaartje

Chantal zei

superkaart is het geworden Jolanda!

arjette zei

Gezellig zo'n knutseldag!!! Je hebt er wat moois van gemaakt zeg, heel leuk!!!

gr. arjette.

Corrie zei

Het freubelen met je vriendinnen heeft een prachtige kaart opgeleverd Jolanda,hij is weer schitterend.
lieve groetjes Corrie

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
Gezellig met je vriendinnen knutselen
Groetjes Margreet

Corrie zei

Wowwww die is mooi Jolanda
en wat een prachtige bloemen
Groetjes Corrie

Femmy zei

wauw super Jolanda!
liefs Femmy

nicolet zei

Een heel gaaf kaartje Jolanda!!
Fijn weekend, groetjes Nicolet

Riet Kamstra zei

Hele mooie schudkaart Jolanda en de bloemen vind ik ook heel mooi. Afgelopen weekend heb ik ook een schudkaart gemaakt en als raampje heb ik een soort mica gebruikt, maar dit ruitpatroon vind ik veel mooier en heb ik ook al eens eerder gezien. zou je willen verklappen hoe je dat doet? Ik zal mijn schudrondje op m'n blog zetten. Het is nog geen kaart.
Bedankt dat je even langs kwam!

gr. Riet

Riet Kamstra zei

Echt super Jolanda, het geheim is nu ontrafeld :) Bedankt!!!