Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 10 oktober 2012

Pure innocence

Goedenavond allemaal,
Vandaag mijn nieuwe stempeltjes ontvangen,
van Pure Innocence, ik vind ze zooo leuk.
Ik weet dat niet iedereen er weg van is,
maar ik vind ze super.
Vanmiddag en vanavond
heerlijk zitten kleuren en freubelen.
Dit is het resultaat geworden:
 
Heel leuk als je een berichtje achterlaat,
ik lees ze altijd heel graag.
Fijne avond verder en veel liefs
Jolanda


10 opmerkingen:

marion zei

Wat een lief stempeltje en zo heerlijk mooi kaartje. liefs, Marion

Wilma zei

Nou Jolan, ik vind ze ook super!!
Gaaf kaartje, hoor!
'k Ben benieuwd naar de rest...
Groetjes, Wilma

Corrie zei

Ik vind het weer een schatje Jolanda,wat een lief stempeltje en weer zo mooi gekleurd,ik vind het een schattig stempeltje,mooi gemaakt hoor.
lieve groetjes Corrie

arjette zei

Wat een super schattig kaartje, heel mooi!!

gr. arjette.

Jolita zei

Leuk kaartje Jolanda! Heerlijk, zo'n zoet meisjeskaartje, die blijven leuk hè.
Je kerstkaart van de vorige post vind ik ook een plaatje!
Groetjes, Jolita

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
en wat een leuk stempeltje
Groetjes Margreet

jolanda zei

mooi kaartje

Chantal zei

Wat een dotje Jolanda! Hij is helemaal top!

Amanda zei

prachtig kaartje Jolanda, lief stempeltje en mooie papiertjes.

liefs Amanda

Riet Kamstra zei

Echt een heel lief stempeltje en de layout van de kaart past er helemaal bij. Al je kaarten stralen een soort rust uit vind ik. Je hebt een mooie eigen stijl!

groetjes,
Riet