Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 26 mei 2012

Resultaat dagje aan de freubel

Afgelopen dinsdag heerlijk met Helma, Mieke, Nolly en Sandra aan de freubel geweest. Een sketch gezocht en met het fijne Vintage Papier van Maja Design aan de slag gegaan. Ik wil de graag een afdrukje kleuren met copics dus iets gezocht met veel haren, whaa, dit om te oefenen.
Dus eerst een opzet gemaatk voor mijn kaart en daarna heerlijk aan het kleuren gegaan. Het duurde natuurlijk even, want het is nu een andere manier van kleuren wat veel tijd kost. Woensdagmiddag heerlijk verder gekleurd en mijn kaart afgemaakt. Dit is het resultaat geworden.


 
Het is prachtig papier, maar een beetje moeilijk om goed de kleuren op de foto te krijgen.

Vandaag hoop ik weer een kerstkaartje af te maken.
Rest mij niets anders dan jullie een heel fijn pinksterweekend toe te wensen, heerlijk genieten van het prachtige weer allemaal.


9 opmerkingen:

gerrie zei

hoi Jolanda,,
het is een super kaartje geworden zeg
Toppie........
jullie ook een fijne weekend ....

liefs Gerrie ...

Renata zei

wat een gaaf kaartje zeg, mooi ingekleurd!
Liefs, Renata.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtig kaartje. Mooi gekleurd.
Groetjes Miranda

marion zei

ohhhh wat een bjoetie van een kaart Jolanda. Keigaaf gewoon ! Liefs, Marion

arjette zei

Wat een super mooi kaartje weer Jolanda!!! Het kleuren is je ook weer super goed afgegaan en die haren vallen volgens mij nog helemaal niet mee, zo klein allemaal... heel mooi!!!
Fijn pinksterweekend!!!

gr. arjette.

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Jolanda en wat heb je haar weer mooi ingekleurd zeg

Fijn weekend
Groetjes Corrie

nicolet zei

Een schitterend kaartje Jolanda en wat heb je het haar mooi ingekleurd!!
Groetjes Nicolet

Jolita zei

Prachtige kaart Jolanda! Het kleurwerk is super gelukt!
Groetjes, Jolita

Miranda zei

Wauw wat een mooi kaartje Jolanda, en wat mooi gekleurd, super.
Wat een lieve, leuke stempel ook.

Groetjes Miranda