Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 19 mei 2012

Vandaag Workshop bij Wenda

Jippie vandaag is het zover, samen met 3 andere dames ga ik naar Wenda om daar een workshop te doen om beter te kleuren met copics. Heb er super veel zin in en ben benieuwd wat we allemaal zullen leren vandaag. Dit is het dagje kleuren wat ik een paar weken terug via het blog van Wenda heb gewonnen. Super toch. Daarna gaan we nog even met z'n alleen naar Doe@Ding, dus een goede afsluiter, of niet dames. Nou ik ga genieten en spreek jullie vanavond of morgen weer.

7 opmerkingen:

Janneke zei

Ow wat gaaf !
Heel veel plezier ;o)

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel veel plezier.
Groetjes Miranda

marion zei

Heel veel plezier ! Liefs, Marion

Corrie zei

Heel veel plezier vandaag Jolanda

Groetjes Corrie

Mariken zei

Wat was het leuk he vandaag! En wat hebben we veel geleerd! ben je veilig thuis gekomen?
Natuurlijk heb je een volger bij!
Veel groetjes Mariken.

arjette zei

Wat een super leuke dag hebben we gehad hè!! En héél veel geleerd!! Bedankt voor je gezelligheid!!!
Goeie terugreis gehad???

gr. arjette.

Samantha zei

Het was een geweldige dag! Heel erg gezellig en nog heel leerzaam ook en wat zijn we goed verzorgd he dames?!

groetjes, Samantha