Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 17 april 2013

CCWS #69

Alweer een nieuwe challenge bij CCWS, deze keer #69.
Een prachtige schets door Wilma de K, bedankt voor de
ontzettend leuk schets. Neem eens een kijken op het blog
en dan zien jullie wat de andere DT-leden er van gemaakt hebben.

Dit is wat ik met deze schets gemaakt heb.


Sponsor voor deze keer is The Stampfairy.
We mochten weer werken met een van hun stempels,
de mijne was Molly met slee..... Leuk is ze he.



We hopen natuurlijk dat er weer heel veel deelnemers zullen zijn
en zijn dan ook benieuwd wat jullie van de schets zullen maken.

Hele fijne woensdag verder....

Liefs 
Jolanda


17 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart, prachtig papier heb je gebruikt en de digi is ook erg leuk.

liefs Henriëtte

Dili's Creaties zei

wauw wat leuk zo met dat bruine


groetjes Dili

Jolita zei

Prachtig Jolanda! Heel mooi, zo helemaal in één kleur.
Liefs, Jolita

nicolet zei

Wat mooi zo in die bruine kleuren!
groetjes Nicolet

Joke de Wit zei

Ohh wat is ie weer prachtig gemaakt Jolanda en ik ga proberen om weer mee te doen.Groetjes Joke

Corrie zei

ik vind je kaart schitterend Jolanda, wat heb je prachtig papier gebruikt, ik vind het een prachtige kerstkaart.
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Schitterend kaartje Jolanda
Mooi zo alles in 1 kleur

Groetjes Corrie

Richtsje zei

Dit ziet er heel mooi uit Jolanda! Prachtig zo met deze bij elkaar passende desins! En zo leuk alles bij elkaar verwerkt, helemaal gaaf!

Groetjes Richtje

Miranda zei

Prachtig Jolanda.
Ik vind dat ook zo leuk om af en toe eens te doen in het bruin, zoo gaaf.
Liefs Miranda

Zw@@n zei

Prachtige kaart, Jolanda. Erg mooi in al die bruin tinten. Liefs, Wilma

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart in al die bruintinten, super gedaan!

Janneke zei

Dat is ze zeker, wat een cutie Jo ;o)

Chantal zei

Wat een onwijs schitterende kaart zeg Jolanda!

Wilma zei

Gaaf kaartje, Jolan!
Zoo leuk alles in 1 kleur!
Liefs, Wilma

Lotte zei

Schitterende kaart Jo. Erg mooi zo in één kleur. Liefs Lot

Nicole zei

Helemaal geweldig, Jolanda!! Zo leuk in die monochrome kleurtjes. En Molly is inderdaad een snoeppie :o)