Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 14 april 2013

SU kaartje

Gisteren even gauw een Stampin Up kaartje gemaakt.
Heel simpel, cardstock, wit kaart, gestempeld en klaar.

Erg makkelijk en toch een mooie resultaat.

Fijne avond verder allemaal.

Liefs
Jolanda

9 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk fris kaartje. Groetjes, Ankie

nicolet zei

Prachtig kaartje Jolanda!
Groetjes Nicolet

Richtsje zei

Leuk, simpel maar wel mooi geworden Jolanda!

Groetjes Richtje

Wilma zei

Gaaf Jo!!
Liefs, Wilma

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje Jolanda.Groetjes Joke

Corrie zei

Dit is héél wat anders, als dat ik van je gewend ben Jolanda, je kaart is prachtig, héél stijlvol.
Lieve groetjes Corrie

Zw@@n zei

Erg mooi kaartje, Jolanda.
Liefs, Wilma

Henriëtte zei

Leuke kaart Jolanda, heerlijk toch zo lekker snel een mooie kaart maken.

Liefs Henriëtte

Giny zei

snel en toch prachtig, super!!!!