Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 12 april 2013

Rood, wit, blauw en oranje

Al bijna halverwege april, nog eventjes
en het is zover, de troonsafstand van onze Koningin
en dan Willem-Alexander is op de troon komt.
Wat spannend, na een aantal Koninginnen weer een
Koning.
Op het blog van Kreatrends zijn we natuurlijk al helemaal
in de stemming voor dit heugelijke feit. Elke dag een
leuk project of een mooie link.

Mijn eigen bijdrage voor het blog van Kreatrends 
komt pas volgende week vrijdag op het blog, maar ik heb
nog een mooie vlaggetjeslijn gemaakt, deze wilde ik
jullie niet onthouden.


De vlaggetjes zijn in de kleuren rood, wit, blauw en oranje.
Daarop een aantal versieringen gemaakt, ook magnoliaatjes 
gekleurd.... was zo leuk om te doen.


Stanzen gebruikt van Noor! Design en MFT.


Stans van Noor!Desig en lint


Stans van Noor!Design, Marianne Design en Crealies.


Stanzen van Noor!Design en hartjeslint.

Eerst heb ik van alle kleuren een vlaggetje
gemaakt. Hierna alles gekleurd en gepimpt, daarna
eyelets geplaatst in de hoeken van de vlaggetjes, 
hierdoor het koord geregen, zo kun je deze vlaggetjeslijn
mooi ophangen.

De volgende producten komen uit de webwinkel van 

13 opmerkingen:

Giny zei

Wauw, Jolanda.
Wat zal dat een koninklijk feest worden 30 april.
Super leuke vlaggenlijn!!!!

Henriëtte zei

Wat ziet dat er gezellig uit Jolanda, en wat gezellig met al die kleurtjes. Moet helemaal goed gaan komen op 30 april.

Liefs Henriëtte

Hennie Kloppenburg zei

Wat een vrolijke vlaggenlijn heb je gemaakt Jolanda! Ziet er prachtig uit!
gr. Hennie

Linda Timpers zei

Wat mooi gemaakt Jolanda het ziet er erg feestelijk uit.

Groetjes Linda

Rachel zei

Wat een prachtige kaartje slinger, mooi gedaan!
liefs Rachel

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Groetjes Miranda

Lotte zei

Dat ziet er super leuk uit Jolanda. Je bent al helemaal in de stemming zie ik! Liefs Lot

Corrie zei

Wauwww Jolanda wat mooi!!!!
Groetjes Corrie

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er gezellig uit! Mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

Margreet zei

Wat een prachtige vlaggetjesslinger, Jolanda, ziet er heel gezellig uit!

Corrie zei

Wat is dit mooi Jolanda, ik zou het voor mijn raam hangen met Koningsdag, wat klinkt dat raar hè Koningsdag, ik denk dat we er allemaal aan moeten wennen, jij hebt een prachtige vlaggetjes slinger gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Marrie zei

Hallo Jolanda,

Wat ziet dat er prachtig uit heel leuk gemaakt hoor.

Lieve groetjes Marrie

Richtsje zei

Het is heel feestelijk om te zien en we komen zo met elkaar helemaal in de stemming om dit bijzondere feest te vieren! Superleuk hoe je het bedacht en gemaakt hebt Jolanda! Echt heel gaaf!

Groetjes Richtje