Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 3 april 2013

CCWS Challenge #67

Vandaag alweer een nieuw challenge bij CCWS.
De sketch deze keer is gemaakt door Reneta,
erg leuke sketch, bedankt!


De sponsor voor deze keer is: Alota Stamps en 
het DT-team mocht een stempel uitzoeken en gebruik.
Ik heb gekozen voor de stempel: Snowman, Couple.
Een leuke stempel om te verwerken.
Ik zou zeggen neem weer een kijken bij CCWS
en doe gezellig mee...

Veel succes, bedankt voor jullie bezoek
en een berichtje lees ik altijd met veel plezier.

Hele fijne woensdag verder.

Liefs
Jolanda

18 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een lief kaartje, Jolanda. Echt helemaal toppie!

Klem...

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

jolanda zei

heel leuk kaartje

Miranda zei

Wat is ie Leuk Jolanda.
mooie sneeuwsterren.
Liefs miranda

Corrie zei

wat een leuke kaart Jolanda
Groetjes Corrie

Richtsje zei

Dit is een hele leuke en vrolijke kaart Jolanda! De sneeuwpopjes zijn zo grappig en lief, je hebt ze prachtig aangekleed! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Wilma zei

Gaaf kaartje Jolan!
Mooi die combinatie van blauw met bruin/kraft en wat een leuke stempel!
Liefs, Wilma

Corrie zei

Wat een gave kaart Jolanda, wat een mooi papier, de stempel is prachtig, ik vind je kaart weer supertof gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Zw@@n zei

Erg leuk kaartje, Jolanda. Lief stempeltje heb je gebruikt.
Liefs, Wilma

Annemie zei

Wat een prachtig kaartje Jolanda!
Zo'n lief plaatje en leuke details.

Lieve groeten, Annemie

Unknown zei

wat een lief kaartje Jolanda

liefs Betina

nicolet zei

Wat een schatje Jolanda!
Groetjes Nicolet

Lotte zei

Hij is super leuk geworden Jolanda. Erg leuke stempel ook. Liefs Lotte

Chantal zei

Het is weer een supermooie kaart Jolanda! Helemaal top! Lieve groetjes, Chantal

Renata zei

Heerlijk kaartje is het geworden en wat is je stempel leuk!! Liefs, Renata.

Carol zei

Love this Jolanda, so cute. Carol x

Janneke zei

Wat een cutie Jo ;o)
leuk die ijssterren zeg ...

Diana zei

Wat een leuk kaartje Jolanda!! Vind je papiertjes ook super.
Groetjes Diana.