Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 11 mei 2013

Bedankt.... voor je goede zorgen...

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt, een bedankkaartje.
Het is opgestuurd naar Hennie van Kreatrends, om mee te nemen naar 
de beurzen.. Ik heb het met heel veel plezier gemaakt en is eigenlijk
ook voor haar bedoelt... ze zorgt goed voor haar DT-team.........


Een aantal spullen komen uit de webwinkel Kreatrends:

De grote ronde Joy-mal, het vintage malletje van Noor!Design, waar 
het tekstje ingestempeld staat. De tekststempel is ook van Noor!Design.
Heb bedeltje heb ik gekregen van Hennie en is ook in de webwinkel 
te koop.

Het stempeltje heb ik pas gekocht, een Bildmalarna, ooo en ik vind het lief.
Mooi klein stempeltjes... heerlijk om te kleuren.
Papier is van Authentique... prachtige lijnen hebben ze zeg....

Bedankt voor jullie bezoekje, een berichtje wordt altijd met zeer
veel plezier gelezen. Fijn weekend verder..

Liefs
Jolanda

10 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
Groetjes Margreet

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Jolanda. Heel leuk met de mallen die je hebt gebruikt. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Wat een lieverdje!
Groetjes, Myriam

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Jolanda zei

Schitterend kaartje en mooie kleurtjes gebruikt vind hem toppie.

Liefs van Jolanda

Henriëtte zei

Wat een liefie zeg en ja, Hennie zorgt heel goed voor ons, ben ik het helemaal mee eens.

Groetjes Henriëtte

Hennie Kloppenburg zei

Lief hoor Jolanda, en het kaartje ook trouwens. Hangt in mijn winkeltje te pronken!
groetjes,
Hennie

Jokecreatief zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en een lief stempeltje,
groetjes Joke.

Chantal zei

Wauw Jolanda, het is weer een bjoetie van een kaart! Lieve groetjes, Chantal

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Een pracht een praaltje van een kaartje
Groetjes Emma