Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 31 mei 2013

XXX-tjs

Ik heb dit kaartje gemaakt voor het blog.. ik wilde graag iets
met muisjes maken en kwam dit afdrukje nog tegen in mijn
voorraad...

Ik heb de prachtige nieuwe mal gebuikt van Marianne Design,
een keer de grote mal gestanst en daarna de ruitjesmal in
desingpapier... deze heb ik op elkaar verwerkt... met een
mooi eindresultaat..
Ook het takje is weer een prachitge mal, deze keer van
Noor!Design...

Beide mallen zijn te koop in de webwinkel van Kreatrends.
Onder mijn kaartje heb ik de rechtstreekse linken neergezet,
zo kom je gelijk bij de goede produkten in de winkel.

De muisjes heb ik gekleurd met Distress Ink en op en stukje
cardstock verwerkt... deze heb ik met 3D-tape op de kaart
bevestigd, daardoor zit er iets meer diepte in de kaart.



De produkten uit de webwinkel:


Ik heb weer genoten van het maken van deze kaart, net zo als ik het
elke keer weer ontzettend leuk vind om jullie reacties te lezen.

Ik wens jullie een heel fijne vrijdag verder.

Groeten
Jolanda

8 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een schat van een kaart Jolanda, die muisjes zijn zoooooo lief!

groetjes Henriëtte

jolanda zei

heel leuk kaartje

Marga50 zei

Wat een mooie kaart en leuke stempels heb je gebruikt. Fijne dag, groetjes Marga.

Giny zei

Ze zijn zo lief , de muisjes, wat een super mooi kaartje!!!!

Hennie Kloppenburg zei

Wat een super lief kaartje!

Chantal zei

Wauwwwww Jolanda! Wat gaaf!

Corrie zei

Wat een liefie weer Jolanda, schattig met die kleine muisjes.
Lieve groetjes,Corrie

nicolet zei

Prachtig kaartje!
Fijn weekend.
Groetjes Nicolet