Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 17 mei 2013

Een Opkikker....


Op het blog van Kreatrends vandaag weer een bijdrage die
ik mocht maken... wat ben ik toch blij dat ik in het DT-team zit.

Vandaag heb ik een doorkijkkaartje voor jullie gemaakt... met de
stanzen van Marianne Design. Onderaan het kaartje heb ik een
strookje gemaakt waardoor de voor- en achterkant aan elkaar
bevestigd zijn en zo staat de kaart wat steviger.

Onder aan dit bericht staan de artikelen die ik gebruikt heb
en als je op de link klikt wordt je gelijk doorverwezen naar
de Webwinkel Kreatrends, naar de gebruikte artikelen.

Vandaag heb ik als basis een witte linnen basiskaart gebuikt,
gesneden uit een linnen cardstock van 30 x 30. Daar heb ik de
basiskaart uitgehaald van 15 x 15 cm.


Toen heb ik uit de voorkant het doorkijkje gestanst met de
stans van Marianne Design. Achter het doorkijkje heb ik een
3D-klaproos gelijmd, zodat deze mooi in het midden van het
doorkijkje zit. Op de voorkant heb ik een designpapiertje
bevestigd, ook van Marianne Design, maar een wat ouder blok.

De vlinders zijn eerst gestempeld en daarna uitgesneden
met de stans die bij de stempels horen.
De bloemetjes zijn van een oudere stand van Marianne Design,
deze heb ik uitgestanst, geëmbossed en bevestigd met brad.

De kleine groene gestanste stukjes aan de linker en de rechterkant
komen ook van Marianne Design. Het is de grootste, deze heb ik
doormidden geknipt en daarna bevestigd links en recht.

Het hoekje komt van Noor!Design,

De linken naar de webwinkel:
Dit was het weer voor deze vrijdag.....
Alvast een heel fijn Pinksterweekend toegewenst....

Groeten 
Jolanda



10 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een mooie opkikkerkaart heb je gemaakt Jolanda. fijne dag, groetjes Marga.

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Hennie Kloppenburg zei

Een prachtige kaart Jolanda! Mooie vrolijke kleuren.

Henriëtte zei

ik vind het een beauty Jolanda en idd. heerlijk om in zo'n gezellig DT-team te zitten.

Liefs Henriëtte

Joke de Wit zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Jolanda als je hier niet van opknapt. Groetjes Joke

Margreet zei

geweldig leuk en zonnig kaartje, Jolanda...ik vind het ook leuk om (met jou) in het DT team te zitten!
Fijne pinksterdagen!

Dili's Creaties zei

hij is mooie zeg


groetjes Dili

Linda Timpers zei

Je kaart is echt prachtig, en ook ik vind het leuk om samen met jou in het gezellige designteam te zitten.
Ik wens je een fijn pinksterweekend toe.

Groetjes Linda

Teresa Kline zei

wow, this is gorgeous...great coloring...hope you have a fabby weekend!

enjoy *~*

Richtsje zei

Prachtig Jolanda, wat een schitterende kaart! Je kleurenkeuze en die van de mallen komen zo mooi samen op deze kaart. Echt geweldig mooi gemaakt!

Groetjes, Richtje