Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 1 mei 2013

Challenge #71 bij CCWS

Het is alweer challenge #71 bij CCWS, wat gaat de tijd toch snel...
Deze keer een sketch gemaakt door Wilma Z, bedankt voor de
leuke sketch....
Dit is wat ik er van gemaakt heb:


De extra twist deze keer is: GEBRUIK KRAFT.

De sponsor van deze keer is: onze eigen Janneke...

Doen jullie allemaal weer gezellig mee?? 
Kijk maar op het blog wat de andere dames gemaakt
hebben, daar doen jullie vast veel inspiratie op.

Fijne woensdag verder!

Groeten
Jolanda




19 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een superlieve kerstkaart heb je gemaakt. Leuk die kleurtjes en een schattige stempel.

Liefs Henriëtte

Zw@@n zei

Wat n snoepie van n kaart, Jolanda. Lief afdrukje en mooi papier heb je gebruikt. Liefs, Wilma

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart Jolanda, mooi met dat zachte blauw!

Nicole zei

Echt een cutie Jolanda. Heel erg leuk, met de kleurtjes en stempeltje :o)

Lotte zei

Jaaaa! Deze heb ik in de making gezien! Hij is super geworden meis.
Liefs Lotte

Wilma zei

Wat een lieffie!
Prachtig die pastelkleuren en wat een schattig muisje..leuk!!
Liefs, Wilma

Linda Timpers zei

Leuk kaartje hoor, de kleuren passen ook goed bij elkaar helemaal super.

Giny zei

Mooi!!!!!
Lief kaartje kleuren passen goed bij elkaar

Corrie zei

Wow Jolanda, het is weer een plaatje van een kerstkaart, mooi papier en prachtig gekleurd, ik zie bij jou nu ook dat de tekststempel zo hoort,hè gelukkig.
Lieve groetjes, Corrie

Carol zei

So cute Jolanda, love your dies. Carol x

Mieke zei

Wat een superlief kaartje heb je ervan gemaakt. Leuk afdrukje ook zeg en zo mooi ingekleurd.

XX Mieke

Richtsje zei

Een toppertje Jolanda, erg lief me dit mooie muisje! Je hebt de kleuren ook weer zo mooi gekozen, echt een prachtige kerstkaart!

Groetjes Richtje

jolanda zei

super mooi kaartje

Crea Jackie zei

Wat is het weer een plaatje. Super schattig.

Groetjes.

Unknown zei

wat een dotje Jolanda

liefs Betina

Miranda zei

Super leuk kaartje Jolanda.
Ik vind de kaart hierboven ook erg mooi.
Liefs Miranda

Chantal zei

Wauw Jolanda, het is weer een toppertje meis!

nicolet zei

Wow prachtig!
Groetjes Nicolet

Janneke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Jolanda ;o)