Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 12 juli 2013

100% Lief!!!

Ik mag weer een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor het 
blog van Kreatrends.... Ik hoop dat jullie er weer veel inspiratie mee
opdoen...

Het is een kaartje geworden met een stempel van Lilly of the Valley, deze
heb ik ingekleurd met Copics en Spectrum Noir Markers. Na het inkleuren
heb ik de stempel gestanst met een multiframe snijmal van Nellie Snellen. Daarna
de mal genomen die net een slagje groter is en deze ook uitgestanst en gebruikt
om het stempelafdrukje te matten.


Alle designpapier en de andere papieren embellishments heb ik bewerkt met distress ink, 
Vintage Photo.. dit geeft toch een mooi effect aan het papier maar ook aan het geheel.

De foto hieronder laat de nieuwe mallen zien van Nellie Snellen, Folding Dies.... die 
zijn zo leuk om te verwerken... ze zijn er in allerlei vormen. Op YouTube staat het 
een filmpje met uitleg hoe je ze moet maken, dat filmpje vind je hier. Na dat de mooie
ronde vorm is ontstaan heb ik er een grote parelbrad doorheen gedaan en dit alles
met 3D-kit bevestigd op de kaart.


Zoals op onderstaande foto te zien is heb ik ook het label weer gebruikt van 
Noor!Design, samen met de stempelset van Noor!Design. Ook hier de randen
weer bewerkt met distress ink. Door de gaatjes die zijn ontstaan aan de zijkanten
van de stans heb ik een mooi lintje gedaan en deze bij elkaar geknoopt met een 
stukje scrapfloss.


De rand die je op de kaart ziet is gemaakt met een pons van Martha Stewart, ook
hier weer de kantjes bewerkt met distress ink en dit randje bevestigd op een stukje
lint. Over de rand heb ik een lint gedaan met een strik erin en hier overheen weer
een mooi parelbrad. De vogeltjes heb ik gestanst met een stans van Marianne Design,
zo'n leuke stans... vogeltjes kunnen overal wel bij....


De volgende producten komen uit de webwinkel vandaan. Via de link 
 wordt je rechtstreeks doorverwezen naar het artikel in de webwinkel.


Dit was weer mijn bijdrage voor deze keer. De vakanties staan voor de deur.
Geniet er allemaal van, of je nu thuis blijft of ergens naar toe gaan... een hele
fijne tijd allemaal.

Groetjes en een heel fijn weekend.
Jolanda

3 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind je kaart schitterend Jolanda, mooie kleuren, en de bloem is geweldig, mooi gemaakt hoor.
Lieve groetjes,Corrie

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaart Jolanda, mooie kleurencombinatie! Groetjes, Hennie

Jolanda zei

Helemaal TOPPIE en schitterend gedaan zo met de kleurencombi.

Liefs Jolanda