Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 17 juli 2013

Voor jou.....

Ik mag weer een kaartje laten zien voor op het blog van 123Scrapping.... wat heb ik 
genoten tijdens het maken van deze kaart.. Ik heb gebruik gemaakt van het papier 
van Hot Off The Press, White Truffle... prachtig papier... 
Het stempeltje wat ik heb gebruikt is van Wild Rose Studio, Bella with Daisy,
zo'n lief stempeltje....


Ik heb haar gekleurd met de volgende nummers van Spectrum Noir Markers:

- Bloem: TN2, GB1 en TN1
- Olifantje: BG6, BG5, BG3 en BG2


Ik heb een strook Cardstock gesneden (zwart) en geponsd met een Martha Steward
randpons, daar overheen een strook designpapier bevestigd en een mooi lint.
Hier heb ik weer een losse strik van gemaakt en met een brad samengebonden.
Dit heb ik met 3D-kit bevestigd op het lint.


Uit de Hot Off The Press, Design Tool Kit 2 heb ik de bloemen gebruikt. Even
overgetrokken op papier, de grote uit het zwart cardstock en de klein uit een stukje
designpapier. Deze twee bloemen bewerkt met Distress Ink, Black Soot, een
brad in het midden bevestigd en op de kaart verwerkt.


Als laatste heb ik de kleine tag uit de Hot Off The Press, Design Tool Kit 2 gebruikt. 
Overgetrokken en uitgeknipt. De randjes bewerkt met zwarte Distress Ink en een 
tekst erop gestempeld. Ook deze tag is bevestigd met een brad.


Spullen uit de webwinkel:

Ik wens jullie een heel fijne dag en lees jullie reacties altijd met veel plezier.

Groetjes
Jolanda

3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Richtsje zei

Wat een schattige stempel Jolanda...met als resultaat een prachtige kaart! Heel mooi bedacht zo met de bloemen, randpons en de prachtige afwerking!

Groetjes Richtje

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Super mooie kaart Jolanda , top en leuke stempel
gr Emma