Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 15 juli 2013

Best friends ....

Afgelopen weekend dit kaartje gemaakt voor de challenge bij
Spectrum Noir.... opdracht was het thema vriendschap.
Een leuke opdracht en dit is mijn inzending voor die challenge

Last weekend I made this card for the challenge at Spectrum Noir ....
the assignment was the theme friendship.
A lovely assignment and this is my entry for that challenge


Het beertje is een oudere stempel van Wild Rose en ze is gekleurd met Spectrum
Noir Markers...

Bedankt voor jullie bezoek en een achtergelaten berichtje wordt met zeer veel
belangstelling gelezen.

The bear is an older stamp of Wild Rose and she is colored with Spectrum Noir
Markers ...

Thanks for your visit and your message is read with great interest.

Groetjes/Hugs

Jolanda

10 opmerkingen:

Henriëtte zei

Jolanda, wat een schatje!!!!

Liefs Henriëtte

Wilma zei

Wat een lief kaartje!
Wilma X

Corrie zei

Hallo Jolanda
Wat heb je dit weer prachtig gekleurd, ik ben ook helemaal weg van de Spectrum Noir Markers, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
lieve groetjes, Corrie

Joke de Wit zei

Lief kaartje Jolanda.Groetjes Joke

scrapfertier zei

Wat een scheetje mooi hoor.
Leafs Tietje.

Amanda zei

Scahttig kaartje!

liefs Amanda

Dili's Creaties zei

wat een lief kaartje zeg


groetjes Dili

Melissa T. zei

I love the way you colored this bear. :)

Richtsje zei

Hier spat de zomer gewoon van af Jolanda! Prachtige kleuren heb je gebruikt!

Groetjes Richtje

CanadianScraps43 zei

Your creationis so beautiful with it's bright and cheerful colors. This is sure to bring a smile to any face. Thanks for sharing.