Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 19 juli 2013

Vintage kaartje

Dit kaartje heb ik afgelopen weekend nog gemaakt voor een van mijn
clubjes... een vintage kaartje, die moet voldoen aan de kleuren rose/wit/zwart.

Ik geloof dat het wel goed geslaagd is...


Ik wens jullie allemaal heel fijn weekend....

Groetjes
Jolanda

6 opmerkingen:

Joke de Wit zei

En of hij geslaagd is hij is prachtig.Groetjes Joke

Corrie zei

Wat een schatje is het weer Jolanda, mooi gemaakt met prachtige kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Trijntje zei

Wat een een leuke kaart Jolanda, Leuke mallen en ponsen heb je gebruikt. Plaatje is prachtig. Groeten Trijntje

jolanda zei

heel mooi kaartje

Femmy zei

schitterend Jolanda!
liefs Femmy

Richtsje zei

Dit plaatje blijft zo schattig...en dan zo'n prachtige kaart er mee te maken, ik noem het knap werk Jolanda! Mooi gedaan!

Groetjes Richtje